RESUM DIA 10 febrer

Primera part, amb tren des d’Arenys de Mar a Ribes de Freser passant per la plaça de Catalunya de Barcelona.
Arribats a Ribes a l’hora prevista, no vam poder agafar el cremallera al lloc de sempre, perquè hi havia obres, i amb autocar ens van portar fins a l’estació del poble de Ribes.
Un cop a la Vall de Núria, vàrem baixar del cremallera i ens vam esperar a què en Joaquim vingués amb els papers de l’estada apunt tots i així anar a l’estació del Telecabina i ens va costar una mica entrar per culpa de les motxilles. Amb el telecabina vam arribar fins a les portes de l’alberg PIC DE L’ÀLIGA.
Es van repartir les claus de les habitacions i vam anar a preparar-les. Al cap d’una estona vam agafar els entrepans o altres coses per menjar, com ara arròs i carn arrebossada que portava algú altre, i cap a menjador a dinar.
Després de dinar van anar a la zona del Santuari, com que no vam poder baixar tots i totes, en un solo viatge, els primers d’arribar a baix es van tirar boles de neu.
Ja heu pogut llegir que vam voltar pel Santuari, algú, o quasi tots van ficar el cap a l’olla, sense tocar la campana. No tots van sortir a l’hora, però ja ens vam trobar al cop d’uns moments.
Vist l’audiovisual, alguns no el van poder veure, però que hi farem, vam arribar-nos fins a la zona de lloguer de material i ja sabeu que en vam sortir amb casc, esquís, botes i pals.

A sopar, un cop fets els treballs que ja heu pogut llegir, i havent vist les estrelles, a somniars amb els angelets.